Visual Basic (Declaration) | |
---|---|
Public Function CreatePageFieldXmlField( _ ByVal Name As String, _ ByVal MyPublishingPageField As PublishingPageField, _ ByVal K2FieldScope As PublishingPageFieldContentMapping.eK2FieldScope _ ) As XmlFieldPart |
Visual Basic (Usage) | ![]() |
---|---|
Dim instance As PublishingPageContentBase Dim Name As String Dim MyPublishingPageField As PublishingPageField Dim K2FieldScope As PublishingPageFieldContentMapping.eK2FieldScope Dim value As XmlFieldPart value = instance.CreatePageFieldXmlField(Name, MyPublishingPageField, K2FieldScope) |
C# | |
---|---|
public XmlFieldPart CreatePageFieldXmlField( string Name, PublishingPageField MyPublishingPageField, PublishingPageFieldContentMapping.eK2FieldScope K2FieldScope ) |
C++/CLI | |
---|---|
public: XmlFieldPart^ CreatePageFieldXmlField( String^ Name, PublishingPageField^ MyPublishingPageField, PublishingPageFieldContentMapping.eK2FieldScope K2FieldScope ) |
Parameters
- Name
- MyPublishingPageField
- K2FieldScope
Target Platforms: Windows 7, Windows Vista SP1 or later, Windows XP SP3, Windows Server 2008 (Server Core not supported), Windows Server 2008 R2 (Server Core supported with SP1 or later), Windows Server 2003 SP2